Tilbake til kurs

Nettkurs: Smart bruk av sosiale medier

04.02.2021-04.02.2021 | 1000 plasser, 28 påmeldt

Spørsmålet er ikke om kirken skal være på sosiale medier, men hva kirken kan bruke sosiale medier til. Kommunikasjonsrådgiver og some-ansvarlig Helge S. Mathisen tar deg gjennom prinsippene for målgruppetenkning og utvikling av innhold for de mest populære sosiale mediene:

Hva slags innhold treffer hvem? Hvor bred eller smal bør en Facebook- eller Instagram-konto være? Når bør du bruke video, og hvor mye tid skal du investere i redigering? Er du nødt til å være personlig for å få mange følgere?

 

Dato og tid: Torsdag 4. februar 2021 kl. 12.30-13.30 

Varighet: 1 time 

Målgruppe: Alle som ønsker å bruke sosiale medier bedre og mer målrettet 

Kursholder: Kommunikasjonsrådgiver Helge S. Mathisen (KA)

 

Pris: 
Deltakeravgiften for KA-medlemmer er kr. 300,-
For ikke-medlemmer er deltakeravgiften kr. 600,-

Dersom man er 2-5 deltakere fra samme arbeidsgiver, er totalprisen for gruppen kr. 600,- for KA-medlemmer og kr. 1200,- for ikke-medlemmer. Alle personer som skal delta må meldes på, slik at alle får tilgang til kurset. Deltakeravgiften blir justert før fakturering.
Alle priser er eks.mva.

For avmelding etter påmeldingsfristens utløp, faktureres kursavgift. 

 

Påmeldingsfrist: Onsdag 3.februar kl. 9.00
Vennligst benytt elektronisk påmeldingsskjema ved å trykke på påmeldingsknappen nederst på siden (eller på hovedsiden for kurs).  

Nettkurset foregår gjennom verktøyet Crowdcast. Du trenger ingen spesiell programvare, kun en oppdatert nettleser, som f.eks. Chrome. Det sendes ut e-post med informasjon og tilgang til kurset når påmeldingsfristen utløper.

Personvern: Les mer på vår personvernerklæring.